آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





محمودی:

اتمام نصب صندلی‌های ضلع شرقی استادیوم یادگار امام


استادیوم فوتبال تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: عملیات نصب صندلی‌های شکسته ضلع شرقی استادیوم یادگار امام ره تبریز پایان یافته و ضلغ غربی نیز بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش نصر نیوز، اکبر محمودی افزود: عملیات نیمکت‌های ذخیره ۲۲ نفری با مبلمان مناسب متاقب و تونل متحرک در مسیر رختکن به زمین مسابقه با استاندارهای AFCاتمام یافته است.

دبیر ستاد برگزاری رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز در خصوص دیگر اقدامات انجام گرفته گفت: تیرهای دروازه آلومینیومی در حال نصب است و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی ۲ ست را خریداری کرده تا در صورت ورود مشکل برای تیرهای اولی، تیرهای ذخیره جایگزین شود.

وی افزود: برای پوشش تصویری مناسب برای این رقابت‌ها نیز مناطق تصویربرداری آفساید نیز نصب شده و عملیات رنگ آمیزی و گلکاری مسیر استادیوم نیز در حال اجراست.

اکبر محمودی در خصوص اقدامات عملیاتی و ضربتی در استادیوم یادگار امام ره گفت: مهم‌ترین مشکلات استادیوم از نظر AFC شامل نور مناسب، تجهیز رختکن‌ها، نصب صندلی‌های شکسته تماشاگران، ارتباطات اینترنتی، ترمیم چمن، تعویض نیکمت‌های ذخیره، تعویض تیرهای دروازه انجام یافته است.

آخرین بازی لیگ برتری تراکتور سازی قبل از بازی‌های آسیایی در روز سوم اسفند ماه، کلیه اقدامات انجام و به صورت آزمایشی عملیاتی خواهد شد.

هشتم اسفند تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات در اولین دیدار رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتورسازی و کنفدراسیون فوتبال اسیا از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه بلیط فروشی برای دیدار تیمهای تراکتورسازی و الجزیره امارات آغاز خواهد شد.

منبع: نصر نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
برچسب‌ها: تراکتور, ورزشگاه, باشگاههای آسیا,
[ 30 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب